پسر من تک کلمه ای میگه .فقط دوکلمه الو علی میگه
مثلا اجی مامان بابا علی الو هام هام .به به .ددر.
هاپ هاپ .صدای بعی بعی. نوم نوم همون خوراکی .
با گوشی هم حرف میزنه با مامانم یه عالمه حرف میزنه ولی نامفهوم فقط از اجیش شکایت میکنه میگه زد تو سرم بعد دستش میزاره جلو صورتش میگه یعنی گریه کردم صدای گریه الکی درمیاره😂😂این حرفهاشم همش الکی میگه به مامانم اجی منو زد
آب بده آجی جون. مامان بیا. توتو بیا .....
نه هنوز دو کلمه ای نمیگه
حدود ۳۰وخورده ای کلمه میگه
در حد اینکه بگه یکی اومد یا رفت، مثلا صبحا بیدار میشه میبینه باباش نیست میگه بابا رفت
دو کلمه ای جدیدا میگه
کلمه هم زیاد میگه
اکثرا هم نامفهوم ب زبان چینی صحبت میکنه😂
آب بده
نون بده
علی کو
ن فقط بابا مامان نه یا ی کلمه هایی میگ ک متوجه نمیشم مثلا با ما حرف میزنه
یه وقتای میگه دوجا رفت
یوهوی هم میگه یه چیزا ی
مامان بیا
اب بده اینارو میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.