بچه هاتون دو کلمه آی بلدن؟?؟

۱۱ پاسخ

خیر.

خیر .

اره میگ

دختر من بابای مگه مامانی آب گشنش بشه مگه ممه شیر بخاد میاد جی جی اسم دوتا خالشو دایشو بلد شده باباشو میگه کیک یعنی کیک بیار برام

نه بعد دوسال میگن یاد میگیره

نه من فقط تک کلمه ای

جدیدا یاد گرفته میگه عمو برو🤣

اره میگ گاهی

نه هنوز

برمن ۱۵ماهشه صحبت نمیکنه نگرانم آخه دخترجاری خواهر شوهرم قشنگ میگه اسمارو هم
برمن میگه
مامان بابا بده آره نه آله در همین حد 🤒

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۱ سالگی