گاهی میگه بیشتر با فعل رفت.
مامان رفت / بابا رفت/ یا قون (گل) آبی/ ققوش(خرگوش) دیدی
در این حد میگه
در حد مامان تاب تاب میگه
یعنی مامان منو روو تابم بذار
یا مامان اب
ولی کله زیاد بلده هاپو جیش دست دست اب تولد بابا مامان دالی دایی اش و ….
نه نمیگه
پسر منم فقط یک کلمه میگه دوکلمه نه
اره بیشتر از دو کلمه ای هم میگه
بله
گاهی سه چهار کلمه ای هم میگه
مثلا چند روز پیش میگفت (بریم پستونک یکی دیگش آبی)
جمله هاش کامل و مرتب نیستن ولی منظورش رو میرسونه
نه زیادنمیگه مثلا میگ مامان نمنی
نه زیاد .در حد مامان بیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.