۲ پاسخ

آره بخور منم سرماخورده بودم هر ۱۲ ساعت یه استامینوفن ۵۰۰ بخور شربت دیفن هیدرامین هم قرقره کن بخور صبح ها هم آب نمک تو بینی بگیر زود خوب میشی
داروی خانگی اصلا نخور

اره بابا راحت باش

سوال های مرتبط