سلام خانومها ۳۵هفته وزن جنین ۲۲۰۰خوبه؟؟؟
اگ

۶ پاسخ

کمه به دکترت بگو قرص ال آرژنین بنویسه

یکمی کمه گلم

اگه طبیعی باشه تا آخر بارداری خوب میشه ولی اگه سزارین میشی کمه

فکر کنم یه کوچولو کم باصه

خوبه عزیزم دیگه تا اخر سه کیلو میشه

یکم کمه عزیزم ولی نگران نباش یا دکتر دارو میده یا با رژیم اوکی میشی
خلیم آبگوشت اجیل موز خوبه

سوال های مرتبط

مامان نوردخت مامان نوردخت روزهای ابتدایی تولد
مامان بهارم🩷آرادم💙 مامان بهارم🩷آرادم💙 ۹ ماهگی
مامان سوگل مامان سوگل ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۲ ماهگی
مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی
مامان آقا پاشا👶🏻 مامان آقا پاشا👶🏻 ۲ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری