کمه به دکترت بگو قرص ال آرژنین بنویسه
یکمی کمه گلم
اگه طبیعی باشه تا آخر بارداری خوب میشه ولی اگه سزارین میشی کمه
فکر کنم یه کوچولو کم باصه
خوبه عزیزم دیگه تا اخر سه کیلو میشه
یکم کمه عزیزم ولی نگران نباش یا دکتر دارو میده یا با رژیم اوکی میشی
خلیم آبگوشت اجیل موز خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.