خانما تو هفته من وزن بچه ۲۲۰۰خوبه؟

۹ پاسخ

عالیه

عزیزم چه مواد غذایی رو زیاد مصرفرمیکنی برای وزن گیری

عزیزم دکترت کیه؟ کدوم بیمارستان هست؟

اره عزیزم عالیه خداروشکر.من ۳۵ هفته و ۴ روز زایمان کردم پسرم ۲۲۰۰ بود

خوبه فکر کنم من هنوز نرفتم

اره عزیزم

عالیه

عالیه….خیلی خوبه خداروشکر❤️

خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نوردخت مامان نوردخت روزهای ابتدایی تولد
مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی
مامان همه کس مامان همه کس روزهای ابتدایی تولد