خانما تو هفته من وزن بچه ۲۲۴۰ خوبه ؟؟

۷ پاسخ

من اواخر ۳۳ هفته سونو رفتم ۲۴۰۰ بود

خوبه عزیزم

اره خوبه

اره عزیزم خیلی خوبه

چند روز دقیق

نه خوبه عزیزم

بنظرم کمه

سوال های مرتبط

مامان نی نی گل مامان نی نی گل ۵ ماهگی
مامان عزیز دلم مامان عزیز دلم ۱ ماهگی