خانما وزن ۲۰۵۰ تو هفته من خوبه؟

۶ پاسخ

خوبه من ۳۱ هفته رفتم وزنش ۲۱۰۸ بود

آره خوبه .برای وزن گیری نی نی چی میخری؟

آره گفت 33هفته 1900تا 2100نرمالشه

خوبشه حالا تا دنیا بیاد بیشترم میشه

آره خوبه

وزن نی نی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و حسنا مامان فاطمه و حسنا ۱ ماهگی
مامان ریـــ❤️ــحــانه مامان ریـــ❤️ــحــانه ۵ ماهگی
مامان عزیز دلم مامان عزیز دلم ۱ ماهگی