خانما تو هفته من وزن ۲۳۰۰ خوبه؟

۶ پاسخ

بابد طبق این حدول باشه

تصویر

واااا.کمه.من۳۷هفته۳ک بود،گفتم کمه

من ۳۵ هفته و ۵ روز که سونو دادم ۲۷۰۰ بود گف خوبه

خوبه ولی یکم کمه دکتر چی گفت ؟

عالیه

کمه.بیشتر چیزا مقوی بخور

سوال های مرتبط

مامان عزیز دلم مامان عزیز دلم ۱ ماهگی
مامان مهوا جونم مامان مهوا جونم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پاشا🐣🧸💕 مامان پاشا🐣🧸💕 ۱۱ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۸ ماهگی
مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری