خانوما تو هفته من وزن ۲۳۰۰ جنین خوبه؟😢

۶ پاسخ

عالیه

من29هفته رفتم سنو گفت بچت 1500 هس بعد تو ایموجی ناراحتی میزاری واسه 2300 والا ابجیم ک بدنیا اومدم900گرم بود😅

عالیه

من ۳۲ هفته وچندروز ۲۱۰۰ بود

اره عالیع

عالیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۸ ماهگی
مامان پاشا🐣🧸💕 مامان پاشا🐣🧸💕 ۱۱ ماهگی
مامان عزیز دلم مامان عزیز دلم ۱ ماهگی
مامان مهوا جونم مامان مهوا جونم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عزیز دلم مامان عزیز دلم ۱ ماهگی
مامان بردیا 👶🏻 مامان بردیا 👶🏻 ۸ ماهگی
مامان آنیل✨️🎀 مامان آنیل✨️🎀 ۳ ماهگی
مامان آیهان🐣💕 مامان آیهان🐣💕 ۲ ماهگی