خانوما تو هفته من وزن جنین ۲۱۰۰ خوبه؟

۶ پاسخ

منم استرس میگیرم و ترس زایمان زودرس دارم اما سعی کن اروم باشی خودتو سرگرم کنی کار سنگین نکن پیاده روی نکن

من ۲۸هفته ۱۳۰۰بود امروز هم رفتم گفت ۲۹۵۰وزنش

من تازگیا نرفتم ۲۸وهفته رفتم‌۱۱۸۰ بود

من ۳۱ رفتم ۱۷۰۰ بود

استرس عامل وزن نگرفتن نوزاده

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان اميرسام مامان اميرسام ۱۳ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم روزهای ابتدایی تولد
مامان یوسف دلارام مامان یوسف دلارام ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۸ ماهگی
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌وششم بارداری
مامان بردیا 👶🏻 مامان بردیا 👶🏻 ۸ ماهگی
مامان آنیل✨️🎀 مامان آنیل✨️🎀 ۳ ماهگی