۱۱ پاسخ

منم 31هفته و 1روز رفتم سونو وزن گفت 2کیلوئه بنظرم خوبه وزنشون فسقلیا😍😍

منم مرتب دارم هرروز حلیم گوشت میخورم تا هفته دیگه برم سنو وزن ایشالله تپلی بشع😁

عالیه گلم ماله من ۳۲و ۳روز۲بود

من تازه رفتم ۱۸۰۰ بود

اره بابا من ۳۴هفتمه امروزرفتم۲۱۰۰بود خوبه

اره منم ۳۲ هفته ۲۲۰۰ بود

خیلی خوبه ماشاالله
تغذیتون چطور بوده؟

من 32 هفته و 4 روز 1960 گرم بود

عالیه😅تپلیه

شما جنسیت بچتون چی بود انومالی پاهاشو باز نکرده بود بچه منم پاهاشو باز نکرد

خوبه عزیزم
من۳۲ هفته ۱۷۷۰ بود گفت اوکیه ۳۵ هفته ۲۳۰۰ بود دکترم گفت وزنش کمه
پودر نمیتونم بخورم نمیدونم چیکار کنم🙁

سوال های مرتبط

مامان 𝒚𝒂𝒛𝒅𝒂𝒏 مامان 𝒚𝒂𝒛𝒅𝒂𝒏 ۱ ماهگی
مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا پاشا👶🏻 مامان آقا پاشا👶🏻 ۲ ماهگی
مامان فرزانه🩵🩵 مامان فرزانه🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلين مامان ماهلين ۱۱ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد