خانما تو هفته من وزن بچه ۲۲۰۰ نرماله؟

۳ پاسخ

چ تپلی ماشاالله من ۱۸۰۰بود

به نظرم یکمی زیاده دکتر چی گفت

چیکار کردی آنقدر زیاده !!فکر کنم طبیعی ۱۵۰۰,باشه،دکتر نگفت قرص های تقویتی قطع کن ،دیابت بارداری نداری؟

سوال های مرتبط

مامان آراد🤍 مامان آراد🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آقا دیار🩵🥳 مامان آقا دیار🩵🥳 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرشا💙 مامان آرشا💙 هفته سی‌وسوم بارداری