خانما تو سی و سه هفته و شش روز وزن جنین ۲۲۰۰ خوبه ؟

۶ پاسخ

مرسی از همتون😍

منم سی وسه هفته ۲۲۰۰بود دکترم گف عالیه

من تو اوایل هفته ی ۳۲ رفتم.۱۹۲۵ بود.گفت درشته.

عالیه

عالیه

بله عالیی

سوال های مرتبط

مامان آریان مهر مامان آریان مهر ۱۱ ماهگی
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی
مامان حامین 💙 مامان حامین 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتین مامان آرتین هفته سی‌وهفتم بارداری