وزن جنین ۲۲۰۰ هفته ۳۴ خوبه نزدیک ۲۲۰۰

۶ پاسخ

عالیههههه

به من گفتن کمه☹️☹️☹️☹️

من ۳۵هفته ۲۲۲۰بود☹️ که دکتر گفت کمه😒

پس چرا دکتر سنو گرافی گفت کمه ؟ ۳ ساعت دیگه پیش رکتر خودم وقت دارم ببینم چی میگه

اره منم سی و چهار هفته و چند روز رفتم همین بود

اره خوبه الان اوج وزنگیریه

سوال های مرتبط

مامان ملوسک مامان ملوسک ۱۲ ماهگی
مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان حامین 💙 مامان حامین 💙 روزهای ابتدایی تولد