۷ پاسخ

ما ۴ ماههه نمیدن بهمون

ببخشید یسنا چیه

ن عزیزم دیگ‌نمیخان بدن .ازماه پیش قط شده دیگ

البته الان پول موشک هم نمیشه دیگه

الان ما هم دو ماهه ندادن

نه خیلی وقته نمیدن

چی هست اصلا

سوال های مرتبط