خودمم نمیخورم چه برسه به بچم بدم بیسکوییت و شیرینی میدم ناراحت میشم😂😂
شاید ماهی ی بار بخرم یا جایی باشیم بخوره البته همشو نمیدم بخورم در حد چندتا دونه
ما خودمونم نمیخوریم چه برسه بچه. سیب زمینی براش سرخ کن اقلن چیپس چیه ..
اصلا و ابدا بابا روشم نوشته زیر دوسال ممنوع وقتی یکبار بچشن معلومه خب دیگ ول کن نیستن
آره میدم خیلی دوس داره
اره دوس داره اگ باشه ... ولی خب سعی میکنیم نخریم ... مونده ب دلمون بخاطر آیهان
یکم اره میدم
نه اصلا
نه اصلا
اگ بخای بخوریم اون زودتر شروع میکنه
ماهی یکبار میخریم 😐
نه اصلا
بیرون دز حد کم اره اما تو خونه ن
من چون بابام هایپر داره چاره ایی ندارم ولی زیاد اجازه نمیدم مثلا چند روزی یه بار اونم نصفش ابجیم میخوره
خیلی کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.