منم میخوام لاغر کنم ولی نخوردن خیلی سخته فعلا با صفر کردن تنقلات شروع کردم پیاده روی خیلی تاثیر داره ولی با پسرم نمیتونم مجبورم تو خونه راه برم
من فقط غذامو کم کردم کلا مدلم اینطوریه دیر چاق میشم به شدت سری لاغر 72بودم توی سه روز با پیاده روی و کم خوری دو کیلو کم کردم البته پیاده رویم زیاد بود شیرینجات کلا حذف کردم
۱۳ کیلو کم کردم حدود ۶ ماه پیش
رژیم خاصی نگرفتم غذامو کم کردم و هفته ای دو سه بار حدود ۱۵ دیقه ورزش علاوه سرکه سیب و اینکه شیر میدادم
الان ۷۶ کیلوم حدود ۲۰ روزه باز چند قاشق از غذامو کم کردم یک کیلو هم کردم میخوام بشم ۷۰ اگه اراده کنم دوباره رژیم بگیرم اوکیه
تنقلات حذف کردم قند و صبحانه و نهار میخورم چن لقمه جلو ضعف بگیره شبم نصف بشقاب ایشالا نتیجه برسم خیلی بد ترکیب شدم
من ۴ روزه رژیمم
پارسال رژیم گرفتم ۱۱ کیلو کم کردم ول کردم دوباره برگشت
الان مجدد رژیم گرفتم
75 دلم میخواد 63 اینا برسم فعلا سفت و سخت گرفتم شما چجوری رژیم گرفتی قبلاً نتیجه گرفتی ازش
من تو دوماه ۱۳کیلو
سالم خوری
من تازه ی هفته گرفتم
منم چند روزه حسابی شروع کردم،کالری شماری میکنم،قبلا هم با این روش خیلی کم کرده بودم الانم بالاخره جدیت رو پیدا کردم بعد زایمان،تا الان ۷کیلو لاغر شدم ولی الان چند روزه دیگه جدی ترم
من الان دو هفتس رژیمم ۲ کیلو کم کردم☹️
۷۵ بودم شدم ۷۳ دوس دارم زود بیام پایین حوصلم سر رفت 🤣
رژیم سالم خوری گرفتم دوماه۱۷کیلوکم کردم
110 کیلو بودم
25 کیلو کم کردم شدم 85
15کیلو دیگه مونده که بشم 68 70
قدمم 170
تحتنظر دکتر و ورزش
البته 25 کیلو یکسال بیشتر طول کشید
من آمپول زدم
سوال خوبیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.