۶ پاسخ

نان ای ار میدم به خاطره رفلاکسش دخترم

میگن اپتامیل خوبه مزه شیر مادر میده تقریبا
بچه من اصلا شیر خشک نمخوره تف میکنه

من بیومیل ای آر میدادم شیر خودمم میدادم

من سوپرامیل میدم سبکه خوشمزه اس

میخوای از دکترش بپرس سر خود نده یه موقعه میبینی بچه حساسیت به پروتیین گاوی داره بعد قرمز. و جوش میزنه بچه اذیت میشه

من نان ۱ اوپتی پرو میدم وزن دهیش عالیه قشنگم سیر میکنه بچه رو حساسیت نداره دختره بهش

سوال های مرتبط