۳ پاسخ

من الان از معاینه اومدم.دکتر گفت دوسانت بازی.واسه پنج شنبه نامه بستری داد

باید بری بیمارستان

حداقل خوش بحالت ک درد نداری من ۲ سانت بازم دارم میمیرم از درد حس میکنم تو دستگاه پرسم

سوال های مرتبط