۲ پاسخ

عزیزم اسپری بینی براش بگیر یا قطره
یا قطره رینوسالتین هر هشت ساعت
یا اسپری بینی دی بی سالین بازم هر هشت ساعت
من پسرم با این دوتا خوب شد
برای سرفه هم شربت سیمو نی نی کلد
اینارو دکتر متخصص بهش داد

برا منم اونجوری شده بود بچم بدتر شد بردم بستری کردم

سوال های مرتبط