اره با آمپول فشار
تا ۴۱ نگه میدارن
من سر پسرم تا ی۴۰ هفته زایمان نکردم درد هم نداشتم اصلا دکترم نامه داد ۴۰ هفته و۶ روز بستری بشم یه روز قبلش کیسه آبم پاره شد
آره بستری میکنن با آمپول فشار زایمان کنی
دکتر شیفت میخواست تا ۴۱ هفته من و نگه داره ۴۰ هفته و ۵ یا ۶ روز بودم رفتم بیمارستان ک ان اس تی بگیرم دکتر خودم ب پرستاره گفت بستریش کنین با اینکه همه چی هم خوب بود😐🚶🏻♀️
امپول فشار میزنن فکر کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.