خانمای هفته من کمردرد دارین شما ؟؟

۷ پاسخ

اره هزیزم منم دارم🥲🥲

اره منم دارم شیاف پروژسترون میزنم بهترم ولی بازم فعالییت که میکنم درد میگیره

آره طبیعیه منم داشتم

اره منم داشتم دارم بعضی وقتا

افتضاح من که دیگه دارم سَقَط می شم 😢

من کمردرد شدید داشتم دکتر شیاف پروژسترون داد استفاده که میکنم خیلی خوبم

اره شبی درد بدی گرفته 🥲

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حلما🩷🎀 مامان حلما🩷🎀 ۶ ماهگی
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عسلم مامان عسلم روزهای ابتدایی تولد
مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی