خانمای هم هفته من شما رابطه دارین؟

۹ پاسخ

مگ جون داریم ک رابطه داشته باشیم همش افت فشار خستگی و بیحالی کی تموم شه

من نميدونم استرس دارم ك داشته باشم يا ن شما سنو رفتين يا زوده؟

ممنونم

این روزا خیلی احتیاط داره سعی کن تا ۱۰ ۱۱ هفته نداشته باشی
بعدشم آروم و زیاد عمقی نباشه

میگن تازمان سونو تشکیل قلب نداشته باشین بعدسونو بشه که وضعیت جفت و... مشخص بشع بعداگرموردی نبود داشته باشین،،،،

من داشتم به لکه بینی میفتادم

میگن تا سه ماه اول نداشته باشیم بهتره ولی اگه شکم درد و لکه بینی اینا نداری سطحی و آروم عیبی نداره . خلاصه احتياط کن

منم دکتر گفت نداشته باشم

نه فعلا دکتر گفت فعلا دست نگه دارم

سوال های مرتبط

مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد