هم هفته های من رابطه دارین شما ؟

۸ پاسخ

اره سر بچه اول خیلی رعایت کردم نابود شدن ایقد استرس کشیدم دیگه بیخیال شدم حتی دکترم نرفتم هوو

نه والا آدم می‌ترسه رابطه برقرار کنه 😅

آره
مشکلی نداره اگر عمیق نباشه و دکتر منع نکرده باشه

فقط برای احتیاط دیر به دیر مثلا هفته ای یا ده روز یه بار رابطه داریم

دل درد نداشته باشی ، لکه بینی یا طول سرویکس پایین یا جفت پایین نباشه مشکلی نیست
دکتر به من اینو گفت سر دختر اولم ، اینا شرایطیه که باید احتیاط کرد

نه والا

دکتر بهم گفته نه ،تا سه ماه

نه چون استراحت مطلقم

من الانم رابطه ندارم😂😂🤦‍♀️

ما همین الانشم عمق رابطمون دو سانته

سوال های مرتبط

مامان حلما🩷🎀 مامان حلما🩷🎀 ۶ ماهگی
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان نورا جون🥹💗 مامان نورا جون🥹💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوقی مامان فندوقی هفته دوازدهم بارداری