۴ پاسخ

منم بردم یه بار چون تو دستگاه اکسیژن بود

بچه من۳۶هفته به دنیااومد فقط شنوایی بردم

من دوبار بردم

بچه من چون زیر دستگاه بود برا زردی گفتن باید ببرم
یکماهگی بردمش

سوال های مرتبط

مامان مهدا مامان مهدا ۲ ماهگی
مامان 🤱🏻خوشگل‌خانوم مامان 🤱🏻خوشگل‌خانوم ۱۵ ماهگی