۲ پاسخ

روزی ۵ سیسی
اتفاقا خیلی خوبه برای اسهال
ولی اگه تهوع داره نده چون روغنیه بدتر میشه

فکر نمی‌کنم برای اسهال باشه
بیشتر تقویتیه

سوال های مرتبط