من بارداری اول هیچ لک نداشتم الان حس میکنم باردارم ولی خونریزی کمی دارم نمیدونم پریود یا لانه گزینی
وای من امروز میخواستم اینو بپرسم 😂😂😂مرسی عزیز دلم 😘❤️
من اصلا لک لانه گزینی نداشتم ولی انگار که پریودم نزدیک باشه بوی خون میدادم ولی هیچی الان هم خدا و شکر مشکلی ندارم نگران این چیزا نباش اصلا ایشالا که باردار شدی فقط به حرف دکترت گوش کن اینجا همه بدن ها باهم فرق دارن ممکنه استرس الکی بکشی
من هیچی ندیدم
همه ندارن لک لانه گزینی. من خودم نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.