واسه تعیین جنسیت ماه چندم باید سونو بدیم

۳ پاسخ

برا بعضیا سونو NT که میرن مشخصه میگه دکتر ولی دیگه آنومالی صد درصد مشخصه

دقیقش رو ۱۸ هفته سر آنومالی میگن بین ۱۶ تا ۲۰ کامل معلومه

بیشتر سونوگرافیا سونو nt همون ۱۲ هفته میگن جنسیت رو

سوال های مرتبط

مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلسا و دلوین مامان دلسا و دلوین ۵ سالگی
مامان پسری مامان مامان پسری مامان ۵ سالگی