شکمتو آروم ببند ازهمون روزای اول خیلی معمولی چون شکم بعدش میوفته روی بخیه یا سنگینی شکم وقتی راه میری ادمو خیلی اذییت میکنه
بخیه هاتو هم پرسی کنی که جذب بدن میشه نیاز نیست بری بعدا بکشی و درد بکشی بعد دوهفته میری بخیه رو نشون دکتر میدی که نگاه کنه عفونت چیزی نگرفته باشه
من خودم بی حسی خواستم دکتر ازت میپرسه بی حسی یا بیهوشی از اونجایی که بیهوشی روی مغز بچه تاثیر داره و لحظه ایی که بچه به دنیا میاد صداش رو نمیشنوی من گفتم بی حسی میخوام که لحظه تولد صدای دخترم رو شنیدم حتی تماس پوست به پوست
و سعی کن تا میتونی بعدش حالت خوابیده باشی تا بعدا کمر درد نگیری
بعد از زایمان بهداشت بخیه هارو رعایت کن یک هفته اول هر روز بشور و با باد ملایم سشوار خشک کن و بعد یک هفته یک روز در میون بشور با شامپو بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.