۲ پاسخ

خیلی کوچیکه فولیکول برای باروری باید ۱۸ به بالا باشه...تنبلی تخمدان نداری؟.آخه هم پریودت نامنظم شده هم فولیکولت کوچیکه

هست ولی با امپول

سوال های مرتبط