خانما ظرفی ک میدن برا ادرار 24 ساعته باید پر باشه؟؟

۳ پاسخ

عزیزم آب دور نینیت عددش چنده
مال من ۱۰بود گفت کمه همش استرس دارم

ن هر مقدار ک بود اوکی فقط باید هرچی اداره ۲۴ساعته داری بریزی داخلش اندازش مهم نیست ک چقدر پر شده باشه

نهههه هر مقدار که ادرار داشته باشی توی ۲۴ ساعته ملاک هست
رنج ندمالش ۶۰۰ تا ۱۸۰۰ هست اگه اشتباه نکنم

سوال های مرتبط

مامان ارکان🥹🔥 مامان ارکان🥹🔥 ۱۲ ماهگی
مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ودوم بارداری