عاشق این عروسک دخترمم خیلی خرره🥺😫😍

تصویر
۸ پاسخ

سلام عزیزم ست قیطونی چند و از کجا گرفتی ؟؟؟

منم برا پسرم خریدم ولی اندازه بزرگشو خیلی نمکه😍😍😍مبارکش باشه 😘😘

اره منم یکی خریدم برا دخترم رو تختش گذاشتم😂

منم سایز بزرگشو خریدم از عبدل آباد ۱۱۰۰

عزیزم عکس از سرویس خواب کاملش میدی قشنک

اینا عروسک خواب نی نیه

ای جونم
خیلی ترند شده این عروسکا
مبارکش باشه

از کجا خریدی عزیزم چقدر؟
من یکی قیمت گرفتم مث همین دوملیون

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد