دارویی چیزی هست برای کاهش درد لثه بچم درد داره

۸ پاسخ

ژل باریج خیلی خوبه

سلام
اگ دوسداشتین بیایین گپ مون روبیکا دورهمی مامان اولی ها،اونجا همه از تجربه هامون میگیم و کنار همیم
اینم آیدی من پیام بده لینک بفرستم@MyMoNii

سلام
اگ دوسداشتین بیایین گپ مون روبیکا دورهمی مامان اولی ها،اونجا همه از تجربه هامون میگیم و کنار همیم
اینم آیدی من پیام بده لینک بفرستم@MyMoNii

بی قراری زیاد پاراکید میدم البته دکتر گفت

ژل تسکین دهنده
خیلی هم که بی قراری میکنه پاراکید میدم

ژل گامومکس خیلی عالیه

من باریج گرفتم ولی تلخه دخترم بدش میاد کلی اول گریه میکنه بعد آروم میشه

دارو من هرچی زدم تاثیر نداشت فقط لثه گیرشو میزاشتم فریزر یخ بزنه یکم بعد میدادم دستش باز ک گرم میشد سریع میزاشتم تو فریزر دخترم خیلی اروم میشد

سوال های مرتبط