ژل باریج خیلی خوبه
سلام
اگ دوسداشتین بیایین گپ مون روبیکا دورهمی مامان اولی ها،اونجا همه از تجربه هامون میگیم و کنار همیم
اینم آیدی من پیام بده لینک بفرستم@MyMoNii
سلام
اگ دوسداشتین بیایین گپ مون روبیکا دورهمی مامان اولی ها،اونجا همه از تجربه هامون میگیم و کنار همیم
اینم آیدی من پیام بده لینک بفرستم@MyMoNii
بی قراری زیاد پاراکید میدم البته دکتر گفت
ژل تسکین دهنده
خیلی هم که بی قراری میکنه پاراکید میدم
ژل گامومکس خیلی عالیه
من باریج گرفتم ولی تلخه دخترم بدش میاد کلی اول گریه میکنه بعد آروم میشه
دارو من هرچی زدم تاثیر نداشت فقط لثه گیرشو میزاشتم فریزر یخ بزنه یکم بعد میدادم دستش باز ک گرم میشد سریع میزاشتم تو فریزر دخترم خیلی اروم میشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.