سینه درد م قطع شده هفته نهم عادیه

۴ پاسخ

منم همینم
اصلا استرس نگیر
الان چنان استرسی شدم کلی نشستم گریع کردم ولی بعد گفتم خدایی ک داده خودشم مواظبشع

کامل؟؟؟!!!

برای منم هفته ی ۹ به بعد خوب شد،فقز گاهی سوزش دارم ،اونم کم

برمیگرده نگران نباش...کلا من اینجوریم..یه روز هیچ علائمی ندارم...یه روز از تهوع می‌خوام بمیرم‌.

سوال های مرتبط

مامان👶👶😍 مامان👶👶😍 قصد بارداری
مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان موچی❤️ مامان موچی❤️ روزهای ابتدایی تولد