منم همینم
اصلا استرس نگیر
الان چنان استرسی شدم کلی نشستم گریع کردم ولی بعد گفتم خدایی ک داده خودشم مواظبشع
کامل؟؟؟!!!
برای منم هفته ی ۹ به بعد خوب شد،فقز گاهی سوزش دارم ،اونم کم
برمیگرده نگران نباش...کلا من اینجوریم..یه روز هیچ علائمی ندارم...یه روز از تهوع میخوام بمیرم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.