۲ پاسخ

عزیزم همه مون بعد زایمان واژنمون تیره میشه ک عادیه بخاطر هورمون هاست کمی زمان میخواد ب رنگ عادی خودش بر میگرده

کربوکسی تراپی کن
یکم درد داره ولی بیحسی بزن
سفید سفید میشه

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۱۰ ماهگی