احتمالش کمه چون مهم اینه که تخمک آزاد بشه که روز آخر پریود این اتفاق نمیفته. تقریبا از روز ۱۱ تا ۱۶ دوره شانس بارداری خیلی بالاست
اصلا امکان نداره نمیشه خیالت راحت
احتمالش کمه اما اگه میترسی اورژانسی بخور
احتمالش خییییلی پایینه چون اون موقع اصلا تخمکی آزاد نشده کباردار بشی
صد در صد امکان داره چون کلا جلوگیری طبیعی روش مطمئنی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.