من بعد زایمانم اینجوری شدم کلا مدفوعم ۴-۵روز یبار میاد خیلی اذیتم،سزارین بودم داخل بارداریم مشکلی نبود
یبوست شقاقی حتمااب زیادبخور
وای نگم برات من بعد سزارین اینجور شدم افتضاح بود دردش ک نگم اصلا ی وضعی بود بیا و ببین فقط مصرف مایعات زیاد باشه و چیزایی ک فیبر دارن بخور
وای منم بعد زایمان چند روز اینطور بود و خون میومد و بعدش خوب شد ولی همچنان یبوست دارم و اذیت میشم.مبخوام برم دکتر
زخم نشده پشتت؟!
من اره چن روزه یبوست دارم دسشویی ک میکنم پشتم خون میاد حالا میخوام برم صب دکتر
پماد انتی فیشر باریج واقعا جوابه
و نشستن تو آب گرم
خودتم با آب گرم بشور
اگ شقاش باشه یعنی فقط زخم باشه ترمیم کننده ام خوب میکنه
عزیزم دوهفته شیاف آنتی هموروئید استفاده کن یحتمل خوب میشی . ( هرشب یک عدد)
ی شربت ملین هم بگیر لاکسی ژل اگر اشتباه نکنم ( هرروز یک قاشق )
استفاده کن تا موقع دفع اذیت نشی حتمااااا بگیر هر دوتارو و استفاده کن . اگر خوب نشدی باید بری کلونوسکوپی
ولی ایشالا خوب میشی
این تجویز رو هفته پیش دکتر گفتن فوق تخصص گوارش دکتر بابایی
طبیعی زایمان کردی؟؟
شربت جلوگیری از یبوست بگیر با پماد هموروئید
هموروییددددد من بخاطر سنگ صفرا یبوست گرفتم اینجوری شدممم اسیرم اصن
منم تو باردازی همورویید گرفتم کسی راهکاری داره ک تاثیر داشته باشخ
احتمالا هموروییده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.