۱۴ پاسخ

من تا ۴ ماه گرفتم
خودش ک غلت زد دیگه راحت شدم

ای جونم چه نمکه ماشالله 😍
بله عزیزم باید بگیری پسر من چند روز دیگه میره شش ماه، هنوزم بعد از شیر و غذا و آب آروغش رو میگیرم چون اگه نگیرم دلدرد میشه و بالا میاره
البته پسر من کولیکی و رفلاکسیه.

من شبا نمیگیرم

آره باید بگیری

من میگیرم اما دیگه زود میزنه تا بغلش میکنم اروغ میزنه نهایتا خیلی طول بکشه تا یک دقیقه. اما حتما میگیرم چون نگیرم یا بالا میاره یا دلدرد میشه

اره باید بگیری

من هنوز میگیرم،وگرنه پس میاره غذا رو یاهم دلدرد میشه

من نمیگیرم دیگه،شیرش تموم میشه خودش سریع میزنه

نگیری‌رودلش میمونه بالامیاره

اره باید بگیری

منم مامان یاشارم
من نمیگیرم دیگه

من هنوز میگیرم چون نمیگیرم بالا میاره🥴

من هنورم میگیرم

نگیری یه دل دردی میگیره پشیمون میشی

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی