کسی بوده اینجا کم خونی شدید داشته باشه‌؟😔 چیکار کردید ؟

۱۰ پاسخ

ماله من رو ۷🥲

مال من 7 بیمارستان هم بستری بودم خون تزریق نکردن

بابا این حرفا چیه من کم خونی تالاسمی دارم خداروشکر هم وزن پسرم خوبه البته تزریق خون دارما ولی کم خونی هیچی نمیشه فوقش خون تزریق میکنی

من پلاکتم پایینه

شیره انگور میخورم صب و شب تا برطرف شه قرصم نمیتونم بخاطر ویار و تهوع

من دارم دوبار خون تزریق کردن برام

من هموگلوبینم روی هشته😔

من دارم روزی سه تا ففول میخورم

شیره انگور بخور اگه دیابت نداری

دختر دایی همسرم خیلی کم خون بود، تزریق خون براش انجام دادن

سوال های مرتبط