۲۰ پاسخ

آویفر
پدیابست میدادم‌اصلا خوشمزه نبود بوی خیلی بدی هم داشت ولی اویفر بهتره پسرم خیلی دوست داره

بیبی جویس

پدیابست

پدیاوست

پدیا بست

پدیابست میدادم پسرم اصلأ دوسش نداشت به زور میخورد بعدشم تا یکی دو ساعت چیزی نمیخورد
بچم رفلاکسی و آلرژنه
به دکتر داروخانه گفتم اینطوریه گفت برای بچه‌های رفلاکسی مناسب نیست چون ترش میکنن
آویفر داد با طعم موزه پسرم راحت میخوره و مشکلی نداره
آویفر هم مولتی ویتامینه هم آهن و زینک داره👌🏼

پدیا بست

پدیا بست

ویواکیدز میدم بوش یکم بده ولی چاره ای نیست همشون همینن قبلا پدیا بست میدادم دوس نداشت این یکی یکم بهتره

پدیابست میدم

مولتی آویفر در بنفش ، خوشمزس میخوره

پدیا بست

من بیبی جونز ولی پرتقالیه بد میخوره

پدیا بست

پدیا بست میدم ولی زیاد دوس نداره

ویوا کیدز

پدیابست

پدیا بست

پدیا بست

ویوا کیدز..مزه ش پرتقالیه..دخترم زیاد دوس نداره..با شیر بهش میدم..البته دکتر داروخانه گفت همه ی مولتی ها چون ترکیبی از ویتامین ها هستن همشون مزشون همینطوریه..بهتره با شیر به بچه بدی

سوال های مرتبط

مامان عسل 👱‍♀️ مامان عسل 👱‍♀️ ۱۴ ماهگی
مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی