اشتباه میکنی!
بچه برای سیستم ایمنی بدنش در برابر بیماری های ویروسی و خطرناک باید این واکسن هارو بزنه،بحث امروز و دیروز نیست چندین ساله واکسیناسیون امتحانشو پس داده(مگر موارد اندکی که مشکل از تزریق کننده بوده)من دوماهگی و چهارماهگی رو زدم چهارشنبه هم شش ماهگی رو میزنم
مگه الانم کسی هست که بخواد برای واکسن زدن مقاومت کنه 😬
۳تا از بچه های مادربزرگم از سرخک فوت شدن چون واکسن نبوده اون زمان
حتما بزن عزیزم
علم پیشرفت کرده برای چی!
که مثل خیلی قدیم نباشه که بعضی بیماریا جون ادما رو راحت میگرفت
این همه تلاش کردن برلش واکسن درست کردن
به حرف یه عده گوش نکن
مگه ما زدیم تا الان مشکلی برامون بوجود اومده؟!
زدنش بهتر از نزدنشه
عزیزم این واکسنارو نزنید همشون مضرن و بیخود و عامل بیماریها پیج استاد بابایی و عوارض دیده هارو ببینید که این واکسنا هیچ خاصیتی ندارند منم تا دوماهگی نمیدونستم مضره زدم متاسفانه
جدید بود
اولا ک واکسن نزدن برای بچه خودت خطرناکه دوما برای بقیه بچع ها.چون اگه بچت مریض یشه بیماری رو پخش میکنه بین بقیه و واقعا ظلم ب بچه خودت و بقیه بچه هاس
منم ۱۸ ماهگی پسرمو نزدم
این پسرمم فقط بدو تولد زدن که اونم دست من نبود وگرنه همونم نمیزدم
اتفاقا یه کلیپی دیدم ، صحبتهای دکتر مهدی خزاعی فوق تخصص ژنتیک و بیوتکنولوژی دارویی درباره واکسن های بدو تولد
میگفت چیه هم بچه به دنیا میاد هی واکسن میزنیدش😕
نه حتما بزن چرا نزنی وقتی میگن خوبه
الان دیگه همه واکسن میزنن
اصلا نمیشه نزنی حتما باید بزنی
نزنی شاید بعدن پشیمون بشی ولی اگر بزنی بچه تو ایمن نگه داشتی و افسوس نمیخوری بعدن
نه تو رو خدا بزن فلج اطفال و هپاتیت اینا وبقیشون چیزای خطر ناکین بزن چرا نزنی
من 4ماهگی دخترم نزدم 6روز دیگ باید 6ماهگی شو بزنم چیکار کنم بنظرتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.