خانما بچن خیلی توخواب میپره ،طبیعیه؟

۶ پاسخ

قنداق کن یه قران بزار بالا سرش

قنداق چیه اخه تو این نسل اخه کی قنداق میکنه بخدا خودتونذقنداق کنن بپیچونن میخابین؟

قنداقه کن راحت بخوابه

دستاشو قنداق کن اینجوری بیشتر می خوابه

اره عزیزم رفلکس بدنشه طبیعیه اگ خیلی نگرانی قنداق کن خیلی ملایم
ک کمتر بپره

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۵ ماهگی