برفک زده دهنش صورتش هم حساسیته به صورتش اصلن هیچ شوینده ای نزن پماد بتامتازون بزن
برای صورتشم ی کاری بکن گناه داره اصلا بوس نکنید یا چیزی ب صورتش نزن حمام ببرین صورتشو هر روز با آبمو پنبه بشور گناه داره فعلا هم پماد یا کرمی چیزی اصلا نزن حساس تر میشه
برفک ببر دکتر و حتما اگه شیشه پستونک قطره چکون یا هرچیزی ک با دهانش تماس داره حتی سینه خودتو قبلش حتما حسابی بشور بعد بده دهنش وسایلش هم استریل کن با آب جوش حتی سر پستونک و شیشه شو
اگه شیر خودتو میدی هر روز تیشرت عوض کن دوش بگیر و قبل شیر دهی سینه ت بشور دکتر ببر قطره هم میده
برفکه
شیرتو پاچیدی دهنش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.