۴ پاسخ

برفک زده دهنش صورتش هم حساسیته به صورتش اصلن هیچ شوینده ای نزن پماد بتامتازون بزن

برای صورتشم ی کاری بکن گناه داره اصلا بوس نکنید یا چیزی ب صورتش نزن حمام ببرین صورتشو هر روز با آبمو پنبه بشور گناه داره فعلا هم پماد یا کرمی چیزی اصلا نزن حساس تر میشه

برفک ببر دکتر و حتما اگه شیشه پستونک قطره چکون یا هرچیزی ک با دهانش تماس داره حتی سینه خودتو قبلش حتما حسابی بشور بعد بده دهنش وسایلش هم استریل کن با آب جوش حتی سر پستونک و شیشه شو
اگه شیر خودتو میدی هر روز تیشرت عوض کن دوش بگیر و قبل شیر دهی سینه ت بشور دکتر ببر قطره هم میده

برفکه
شیرتو پاچیدی دهنش؟

سوال های مرتبط