قرص استرادیول از سوم پریودی بخورم تا کی ادامه بدم؟

۳ پاسخ

اگر باردار بشی همند هفته باید ادامه بدی

تا آخر سیکل ادامه بده، ضخامت اندومتر رو زیاد میکنه

برای چیه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نفس‌💗فرفری مامان نفس‌💗فرفری ۲ سالگی