انشالله چن ساعت فقط اسهاله زود جم میشه، موز و ماست و کته حتما بده ،
دختر من در حالت عادی همیشه یبوسته الان ۷ ماهه پیدرولاکس میدم با واکسن نمیدونم چرا روز اول اسهال شده بود،ایشالا پسرت هم زود خوب بشه
چیزخنک بهش بده ماست پروبیوتیک وساشه کیدی لاکت بریز توش بده بخوره مایعات هم زیاد بده تا فردا ببین چه جور میشه.
اطراف مقعدش هم با پماد ان ان چرب کن با اسهال نسوزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.