۲ پاسخ

انشالله چن ساعت فقط اسهاله زود جم میشه، موز و ماست و کته حتما بده ،
دختر من در حالت عادی همیشه یبوسته الان ۷ ماهه پیدرولاکس میدم با واکسن نمیدونم چرا روز اول اسهال شده بود،ایشالا پسرت هم زود خوب بشه

چیزخنک بهش بده ماست پروبیوتیک وساشه کیدی لاکت بریز توش بده بخوره مایعات هم زیاد بده تا فردا ببین چه جور میشه.
اطراف مقعدش هم با پماد ان ان چرب کن با اسهال نسوزه

سوال های مرتبط

مامان 💖وروجک💖 مامان 💖وروجک💖 ۶ سالگی