۴ پاسخ

فردای واکسن دستش قرمز شد ،اگر واسه پارسا شد نترس طبیعیه

مامان پارسا بهت پیام دادم عزیزم فک کنم ندیدی
میگم وضعیت پسرت چی شد بهتر شد؟ عکس سینوس گرفتی

منم زدم صبح الان خیلی درد میکنه دستش اصلا تکون نمیده همش گریه میکنه

دختر من اسهال گرفته بود روز اول ، نمیدونم طبیعیه یا ن

سوال های مرتبط