۵ پاسخ

نهااااااااایت استفاده رو این روزا بکن شیرشو میخوره می‌خوابه .
شر و شیطون نیست .
مهمونی بهت مچسبه
می‌دونم استرس زیادی داری طبیعیه
منی ک همینجوری بودم بهت میگم زیاد سخت نگیر عین برق و باد میگذره می‌ره

شربت بدیم که چی بشه؟؟ باید بریزه تا موی جدید دربیاد دیگه🫤

اینا باید بریزن تازه میگن باید کچل کنین چون موی توی شکمن

عزیزم ول کن بچه رو🫤طبیعیه

وا خب طبیعیه ک بریزه همه بچها موهاشون میریزه باز جدید در میاد

سوال های مرتبط