توی دوره ی اقدام قرص دوفامد ۱۰ بخورم مشکلی نداره؟

۱ پاسخ

سلام عزیزم این سوال منم هست چون از ۲۰ ام باید بخورم ممنون میشم اگه جواب این سوال و فهمیدین به منم بگین

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی کوچولو 👼🏻🤍 مامان نی‌نی کوچولو 👼🏻🤍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان فندوق👶 مامان مامان فندوق👶 هفته سی‌ونهم بارداری