میگفتن واکسن کزاز درد نداره، صبح زدم بازوم درد وحشتناک داره هموزمم

۱۰ پاسخ

من تا سه روز دستم از درد تکون نمیخورد
رو پهلومم نمیتونستم بخابم🫠

منم بابد برم بزنم

من تا سه روز دستم درد میکرد‌😩

وای منم صبح زدم خیلی بد درد می‌کنه نمیشه تکون داد دستمو

منم زدم‌ولی زیاد درد نداشت

تا سه روز درد میکنه

منم زدم
درد نداشتم

کی گفته درد نداره
خیلی هم درد درره

برا من تا س روز درد داش

چرا زدی دکتر گفت؟ یا خودت گفتی

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان 🐣پسر طلا🫀 مامان 🐣پسر طلا🫀 ۱۰ ماهگی